Karanlık

Hayalini kurduğum bir göğsün varlığı mümkün sanıyordum kaç zamandır. Elimi kaldırıp yüzüme kapadığımda yaşadığım sancıların iç çıtırtısını duyduğumda anladım mümkünlerin imkansızlığını. Şu karanlık beni yanında tuttuğu kadar içine alsa keşke. İşte o zaman bu kenarda olmak acıtmazdı bu denli canımı.  Sesimin cılız çıkmasına sebebiyet vermezdi sevilmemişliğim, başımın okşanmamışlığı… Sığınmak. Sadece Sığınmak istedim.. kimse kimseyi göğsünde taşımıyor bana. Hu aptal duygudan da bu istekten de nefret ediyorum artık. Lanet olsun şu hale lanet. Kimseyi sevmiyorum kimsenin beni sevmesini istemiyorum. 

Beni özgür bırak artık. Bırak beni yaşayayım.. bırak düşünmeyeyim artık. Beklemeyeyim. 

Çok yorgunum, uyuyup bir daha uyanmamak istiyorum. 

Bir Cevap Yazın

