Kayıp Mektup 1

Keşke, 

Ah keşke herşeyi sana anlatabilseydim. Herşeyi sana anlatabilseydim ah keşke.Böyle bir şansım hiç olmadı. Hiç sesine değdiremedim sesimi. Beni duyuyor musun Safa. Beni kimse duymuyor Safa. Seni aldılar benden. Bana ait değilmişsin, öyle diyorlar. Bu yürek kimin o zaman. Yoksa söyledikleri gibi oda mı bana ait değil. Bu duygular bu hisler.

Ah, biliyor musun ben kayboldum.

Sen gelmeyince kocaman bir karanlığın ortasında kalakaldım Safa. Hiç pencere yok burda,  hiç kapı yok üstelik bir de çok derin. Çok görmeye çalıştım çok çabaladım bağırdım,çağırdım, çok kişiye seslendim Safa. Kimse duymadı diyemem duygular sandım, beni çıkarır belki bu karanlıktan diye kim gelirse güvendim. Güvendim. Bu sesliliğin sonu yorgunluk, çöküş oldu. Birilerinin beni sevdiğine inanmak istedim. Ama öyle olmuyormuş, karanlığın ortasına çömeldiğim de anladım. Oraya öylece yığıldığım da anladım. Sustum. 

Çok şey kayboldu çok şeyi kaybettim Safa.  Sesimi, soluğumu,yüreğimi, iyi niyetimi, saflığımı , temizliğimi, hepsini…

Şimdi kim bu ben bilmiyorum. Kimin bu kelimeler tanımıyorum. Bu ses, bu yüz, bu gülünen şeyler bu gülücükler kimin bilmiyorum. 

Neden böyle oldu Safa. Kimse anlatamıyor bana. Allaha da çok sordum biliyor musun. Neden Allahım dedim.. Bu dünyaya neden yenik düşürdün beni tek isteğim Sen’ken. Ama oda sen gibi Safa beni sevmedi. Zaten beni kimse sevmez artık kabullendim bunu. Biliyorum yüreğimi yaslayacağım bir yürek yok. Hiç olmıycak. Biliyorum saçımı her daim okşayacak bir el yok. Hiç olmayacak. Ben günah işledim..Artık ahiretim de yok Safa biliyorum musun.. Bilmiyorsun. Sen hiçbirşey bilmiyorsun. Ben bu dünyaya katlanamıyorum ve sen hiçbir şey bilmiyorsun. Ben karanlıktan çıkamıyorum ve sen ve kimse bilmiyor. Ebedi yok olmak istiyorum Safa. Kimseler beni görmese yok olabilir miyim? 

Konuşmıycak mısın?

Bir Cevap Yazın

